Friday, December 30, 2011

Lovelies

I hope that this bonding will continues and growth=)



29th December 2011, Air Terjun Kota Tinggi.

Sila lihat gambar di atas, seperti photoshoot untuk cover magazine rasenye..hehe terlebih sudah =p
so, here the story goes..me and my parents, we also angkut sekali makcik yang dalam pantang tu, kak baby turun JB on last Tuesday. My mum had recovery treatment due to her mysterious illness. Alhamdullilah, she's getting better=) And then, macam biaselah sesampai sahaja disana i'll roger iman and nana. (the girls next door in my college time) tuptup, Iman shamimi tu bagitau they were planning to berjumba-jumba at Kota Tinngi. Fyra pun dari Rembau gigih datang JB tau. So, the six of us which are iman, nana, wada, mony, fyra and me berjaya melaksanakan perancangan tersebut dengan berjayanye. Yeay!

We had sooo much fun, and the view of the waterfall is sooo beautiful. It looks so great in the picture as well. Indeed, uolls. Gambar-gambar ada kat nana and mony , I'll upload it once I have it, okay darling.

Peringatan: Jangan duduk dibawah air terjun dengan kadar waktu yang lamee. Sakit dan letih sangat ok kesan die, seperti yang saya rasa sekarang =(

No comments:

Post a Comment