Thursday, June 23, 2011

Semester 5 had begin…

Hello love!!!  
……….      
I’m back, with stories=) I’m going to graduate this year, soon. And I have to really, like serious really concentrate on my studies or if not hell jyeah! So, here the list of courses:

PAD 320- LOCAL GOVT. ADMININSTRATION
PAD 365- INDUSTRIAL RELATIONS
PAD 370- FINANCIAL ADMINISTRATION
PAD 380- CURRENT AFFAIRS IN SOUTHEAST ASIA
PAD 390- DEVELOPMENT ADMINISTRATION
LAW 379- BUSINESS LAW

See? It’s killing me. Slowly and softly, I will die. Seriously, I’m still blurred with all these courses and now I’m thinking “why do I take DPA??” why?! Fighting, Zaynor.  

***************************************************************
TUN PUTIH COLLEGE

Hai, kite masih di Kolej Tun Putih, Bilik 2311. Katil yang sama, almari yang sama, meja studi yang sama. Ade roommates baru ^wootwoot^ welcome to the club farah, wani and azalia~ part 1 Accounting yang sangat baik. Glad to have you, beloved juniors. Jangan ikut perangai tak senonoh akak tau..hehe event kolej seperti biasalah, berderet-deret. Mari kite lihat senarainye:

1. sukan bakat baru
2. Week for love, fun and unite in white 11
3. Festival perkampungan budaya
4. Sukan kolej
5. Program Ramadhan

Hah, ni baru event-event yang besar tau, yang kecik-kecik tak ceghite lagi ni..cecite,cecite=p  tak kisahla, as long as I still have passion in everything that I do, I believe it won’t be a problem to me. Tapikan, kawan-kawan kite semua dah duduk luar, so boring sikitlah tengok-tengok keliling semuaaaaaaaaaaaaa junior. B.O.S.A.N!Dear  UiTM ,please do something about this, tak jadi hapelah kalau senior semua NR. “Hape pon tak boeh

Truth to be told: saya belajar sesuatu “ jangan terlampau mengikut orang atas, kite perlu tahu apa yang patut diperjuangkan. Jangan sampai tertindas.”


Graduating class of 2011
pray for me, insyaalah(y)

No comments:

Post a Comment