Tuesday, May 10, 2011

10 things I loveee

1. My NAME - Zaynor Ashiqin bt. Abu Bakar. Sangat susah jumpa nama macamni kan? Jangan jeles tau..hehe.

2. My FAMILY- The Burn'S, supercool ± awesome!seriously, I'm very grateful for having this family, all of them.muchoooo <3<3

3. PINK- boleh tak nak request semua benda dalam duniaa bertukar jadi colour pink? Sangat santeeek n attractive;)

4. Okay, yang ni sila kagum " SHOPPING". It isn't my hobby, it is my job:) I can shop anytime, anywhere on anything. Uuuwh, self-satisfaction(",)^-^

5.Good movies, romance and humour specifically. Hindustan pon I layan uolls, nangis-nangis lagi.`o`

6.Peaceful mind & surrounding. Rilex la brother, semua benda boleh settle. Takyah kecoh sangatla. Uhuk!

7.Mari berjumba..ke berjimba? Suka hatila, let's enjoicee..hehe

8. Saya sukeee menyanyi lirik buatan sendiri, fyra selalu cakap "ko nie boleh jadi penyanyi o komposer agaknya"haha.- saya tak boleh hafal lirik lagu, so nyanyi ikot suke, kadang-kadang nyanyi jela ape-ape perkataan yang sesuai:p

9.Membebel. Bebel dan ome tak dapat dipisahkan. Minta maafla ye anak-anak, emak memang tak suka budak-budak tak dengar cakap ni. Owh-owh, I can talk all day loooong or just being quiet for the whole day. U choose okayh.

10. And laaast but not least,saya suka makan, makanan, juadah dan yang sewaktu dengannya.dan anda boleh melihat hasil kesukaan ini pada saya sekarang:) kem membina lemak.aha!

1 comment:

  1. pink? eyewwwuuuuuuuuu aku xdpt nk gmbrkan kegelian aku.. hekhek..

    ReplyDelete