Tuesday, September 7, 2010

deep down of my HEART

let's talk about crush and L.O.V.E
pagi-pagi macam ni tibe-tibe saya terasa seperti ingin membangkitkan mood: C.I.N.T.A
LOL
saya langsung tidak pernah bercinta, but truth to be told: 
saya suka dicintai dan mencintai<3
*okay, agak geli!
selama saya hidup nie, seingat saya cuma DUA kali sahaja saya ter'jatuh' hati pada mereka yang bergelar lelaki
dan saya rasa agak serik untuk cuba kenal dengan lelaki lain walaupun perasaan SeRoNoK sangat bila ada orang yang bagi perhatian, manja-manja++rasa dihargai tapi semua tu hanyalah angan-angan kosong.
"kau cuma mimpi, Zaynor!"

okeh, mari saya memperkenalkan:
lelaki pertama: Mr. Labi-labi.
He was the first guy that caught my heart, auwhhh.=(
Unfortunately, he's also the first guy that broke it.
liar, liar and liar!
Thanks baby for did THAT to me;)*sigh*
I've learned a lesson.
'never ever judge a book by its cover'
*I thought he was the only  nice guy that ever exist on this world. and I was wrong.
-tulah, gatal sangat..kecik-kecik dah nak bercinta. kan dah sakit hati, merana jiwa sendiri..haha..=p

and the second one is, tadaa: Mr. Giant.
siapa yang tak kenal dia, haa. cube bagitau saya.
siapa yang tak suka dia? semua orang suka tau. kerana apa?
hah, kerana menurut beliau :

Giant:" u selalu pandang-pandang I kan?"
me: takdelah, perasan je.
Giant: eleh, I tau. Jangan nak tipulah. U suka I kan?
*I anak ibu tau.
me: okay, whatever.
*hati sangat berbunga-bunga masa ni dan saya sangat suka 'attention' dari dia.

dia ada rupa, sangat pandai melayan perempuan dan juga seorang pemain rugby tapi sayang..he is just another sweet talker.eeeuw!
but KARMA, baby. 
what you give, you will get it back;)
truth to be told: I'm still having crush on him eventhough he's soo not worth it!
*Aumm!

Jadi kesimpulannya disini, biarlah masa menentukan waktu yg sesuai untuk saya berkongsi hati ini..chewah!
untuk sekarang, saya masih tidak bersedia.
saya gembira dengan family dan kawan-kawan saya.
lelaki? tak perlulah dalam diari saya buat masa sekarang.
=)








4 comments:

  1. hurrmmm...benda2 mcm ni menimpa kwn aku rasa mcm nk jd pemain rugby jgk..senang nk attack org..

    ReplyDelete
  2. haha..jom2,buat satu team rugby ladies..kite rempuh badan die yg besar mcm giant tu.haha=p

    ReplyDelete
  3. hahahaha. zaynorrr. please jangan suka dia dahhh. he's not worth it. meh saya carikan nak nak tak? (padehal kte suruh zaynor carikkan boyfriend utk kte) hahaha.
    okay, boys hunting masa kita jadi pm okay? second intake banyak bukan fresh school leavers :) <3

    ReplyDelete
  4. zaynor, just forget about him.
    not worth liking bapak orang. busuk la dia tu. kekeke. :PP

    btw this is lyn speaking. hohoho

    ReplyDelete